pro studenty

Něco vás trápí a potřebujete pomoc?

Podívejte se sem.

Školní e-mail

Každý student má zřízen školní e-mail ve formátu jmeno.prijmeni@skoladesign.cz. Do e-mailu se dostanete přihlášení na MS Office (www.office.com). Díky přihlášení do MS Office můžete využívat i ostatní nástroje (Excel, Word, PowerPoint, …). Hesla pro první ročník  budou sdělena v informačním e-mailu.

Aplikace Bakaláři

Hlavním komunikačním kanálem směr škola > zákonný zástupce / žák / žákyně je aplikace Bakaláři. Žádáme zákonné zástupce a studenty o pravidelné kontrolování, doporučujeme tedy používání mobilní aplikace s nastavenými upozorňujícími notifikacemi! Všechny důležité informace určené pro studenty jsou zasílány i na školní e-mail.

ISIC

Formulář žádosti o vystavení karty ISIC obdržíte na studijním oddělení nebo si ho můžete stáhnout zde. Vyplněnou žádost je nutno odevzdat s poplatkem v hotovosti 350 Kč na studijní oddělení. Digitální fotografii na průkaz, která bude vložena do Bakalářů, posílejte na mailovou adresu studijni@skoladesign.cz. Fotografii zašlete pouze ve formátu jpg a uveďte své příjmení a jméno – format Prijmeni_jmeno.jpg. Hotové karty budou vydávány na studijním oddělení. Všeobecné informace k vystavování průkazů ISIC školou zde. Prodloužení průkazu stojí 250 Kč, platba opět na studijním oddělní. Již není třeba žádný formulář.

Musí studenti hlásit své zdravotní pojišťovně nástup na střední školu?

Podle zákona je pojištěnec povinen oznámit a doložit své zdravotní pojišťovně začátek studia, stejně tak ukončení, případně přerušení. Škola tuto povinnost nemá, ale posílá oznámení do centrálního registru VZP.

On-line výuka

Jako hlavní kanál pro podporu on-line výuky bylo zvoleno prostředí Teams. Návod na jeho používání najdete zde. Někteří vyučující mohou využívat i jiné on-line kanály, veškeré informace v případě distanční výuky najdete v aplikaci Bakaláři a na školním e-mailu.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo technických problémů nás kontaktujte na studijni@skoladesign.cz nebo telefonicky na 602 203 911.

Hlášení změn

Upozorňujeme, že jakékoliv změny v kontaktních údajích (během školního roku) je třeba nahlásit do 3 pracovních dní!

Stravování

Obědy si můžete objednávat od firmy Lion catering. Jídlo je dodáváno přímo do školy zabalené v jednorázových obalech. Oběd na následující den je třeba objednat vždy nejpozději pracovní den předem do 18:00 hod. Návod ke stažení zde.

Časový rozvrh vyučovacích hodin

0.1.2.3.4.5.6.7.8.
07.00

07.45
08.00

08.45
08.50

09.35
09.55

10.40
10.45

11.30
11.35

12.20
12.25

13.10
13.40

14.25
14.30

15.15

Organizace školního roku 2024/2025

2. 9. 2024Zahájení školní roku v 8:00 hod.
12. – 19. 10. 2024Plenér 1. ročník
28. 10. 2024Státní svátek
29. – 30. 10. 2024Podzimní prázdniny
19. 11. 2024Třídní schůzky ve formě konzultací (16.00 – 19.00 hod.)
23. 12. 2024 – 3. 1. 2025Vánoční prázdniny
(24. 12. – 26. 12. 2024 a 1. 1. 2025 – státní svátek)
24. 1. 2025Uzavření klasifikace za 1. pololetí
30. 1. 2025Vysvědčení za 1. pololetí
31. 1. 2025Pololetní prázdniny
17. – 21. 2. 2025Jarní prázdniny
17. – 19. 3. 2025Ředitelské volno
17. – 21. 4. 2025Velikonoční prázdniny
22. 4. 2025Třídní schůzky ve formě konzultací (16:00 – 19:00 hod.)
1. 5. 2025Státní svátek
8. 5. 2025Státní svátek
26. – 30. 5. 2025Praxe 1. – 3. ročník
21. 6. 2025Uzavření klasifikace za 2. pololetí
27. 6. 2025Vysvědčení
30. 6. – 1. 9. 2025Letní prázdniny