Něco vás trápí a potřebujete pomoc?
Podívejte se sem.
Školní e-mail
Každý student má zřízen školní e-mail ve formátu jmeno.prijmeni@skoladesign.cz. Do e-mailu se dostanete přihlášení na MS Office (www.office.com). Díky přihlášení do MS Office můžete využívat i ostatní nástroje (Excel, Word, PowerPoint, …). Hesla pro první ročník budou sdělena v informačním e-mailu.
Aplikace Bakaláři
Hlavním komunikačním kanálem směr škola > zákonný zástupce / žák / žákyně je aplikace Bakaláři. Žádáme zákonné zástupce a studenty o pravidelné kontrolování, doporučujeme tedy používání mobilní aplikace s nastavenými upozorňujícími notifikacemi! Všechny důležité informace určené pro studenty jsou zasílány i na školní e-mail.
ISIC
Formulář žádosti o vystavení karty ISIC obdržíte na studijním oddělení nebo si ho můžete stáhnout zde. Vyplněnou žádost je nutno odevzdat s poplatkem v hotovosti 350 Kč na studijní oddělení. Digitální fotografii na průkaz, která bude vložena do Bakalářů, posílejte na mailovou adresu studijni@skoladesign.cz. Fotografii zašlete pouze ve formátu jpg a uveďte své příjmení a jméno – format Prijmeni_jmeno.jpg. Hotové karty budou vydávány na studijním oddělení. Všeobecné informace k vystavování průkazů ISIC školou zde. Prodloužení průkazu stojí 250 Kč, platba opět na studijním oddělní. Již není třeba žádný formulář.
Musí studenti hlásit své zdravotní pojišťovně nástup na střední školu?
Podle zákona je pojištěnec povinen oznámit a doložit své zdravotní pojišťovně začátek studia, stejně tak ukončení, případně přerušení. Škola tuto povinnost nemá, ale posílá oznámení do centrálního registru VZP.
On-line výuka
Jako hlavní kanál pro podporu on-line výuky bylo zvoleno prostředí Teams. Návod na jeho používání najdete zde. Někteří vyučující mohou využívat i jiné on-line kanály, veškeré informace v případě distanční výuky najdete v aplikaci Bakaláři a na školním e-mailu.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo technických problémů nás kontaktujte na studijni@skoladesign.cz nebo telefonicky na 602 203 911.
Hlášení změn
Upozorňujeme, že jakékoliv změny v kontaktních údajích (během školního roku) je třeba nahlásit do 3 pracovních dní!
Stravování
Obědy si můžete objednávat od firmy Lion catering. Jídlo je dodáváno přímo do školy zabalené v jednorázových obalech. Oběd na následující den je třeba objednat vždy nejpozději pracovní den předem do 18:00 hod. Návod ke stažení zde.
Časový rozvrh vyučovacích hodin
0. | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. |
07.00 – 07.45 | 08.00 – 08.45 | 08.50 – 09.35 | 09.55 – 10.40 | 10.45 – 11.30 | 11.35 – 12.20 | 12.25 – 13.10 | 13.40 – 14.25 | 14.30 – 15.15 |
Organizace školního roku 2024/2025
2. 9. 2024 | Zahájení školní roku v 8:00 hod. |
12. – 19. 10. 2024 | Plenér 1. ročník |
28. 10. 2024 | Státní svátek |
29. – 30. 10. 2024 | Podzimní prázdniny |
19. 11. 2024 | Třídní schůzky ve formě konzultací (16.00 – 19.00 hod.) |
23. 12. 2024 – 3. 1. 2025 | Vánoční prázdniny (24. 12. – 26. 12. 2024 a 1. 1. 2025 – státní svátek) |
24. 1. 2025 | Uzavření klasifikace za 1. pololetí |
30. 1. 2025 | Vysvědčení za 1. pololetí |
31. 1. 2025 | Pololetní prázdniny |
17. – 21. 2. 2025 | Jarní prázdniny |
17. – 19. 3. 2025 | Ředitelské volno |
17. – 21. 4. 2025 | Velikonoční prázdniny |
22. 4. 2025 | Třídní schůzky ve formě konzultací (16:00 – 19:00 hod.) |
1. 5. 2025 | Státní svátek |
8. 5. 2025 | Státní svátek |
26. – 30. 5. 2025 | Praxe 1. – 3. ročník |
21. 6. 2025 | Uzavření klasifikace za 2. pololetí |
27. 6. 2025 | Vysvědčení |
30. 6. – 1. 9. 2025 | Letní prázdniny |